Finalen i Le tour de Glåmdal

Postet av Odal Orienteringslag den 26. Jun 2017

På bildet ser vi de som bar leder- eller sprinttrøyene på Austmarka sitt løp 20. juni. Tre Eidskoginger og 2 odølinger. En Gruesokning skulle også vært med, men han var på "oppvarmingsfeltet" da bildet ble tatt.

Oppsummering av vårsesongen:

• Eidskog leder klubbkonkurransen klart foran Odal med Lunderseter på 3.
  • I klassekonkurransen leder vi 1 av de 5 klassene vi konkurrerer i (Henrik i klasse H -16AB). Henrik leder også sprintkonkurransen i denne klassen.

Ellers nevner vi våre fire som ligger på andreplass i sine klasser (Emil, Henrik, Petter og Ole Kristian).

Det står 2 løp igjen før finalen. Ett her i Odalen og ett på Grue. Vi ligger over 200 poeng etter Eidskog. Det ser derfor litt vanskelig ut for oss til å beholde vandrepremien, men slaget er på langt nær tapt. Det hele står på hvor mange Odølinger som stiller til start på vårt løp 29. august (på Trondsbu) og på Grue 14 dager før.

Finalen, hvor klassevinnerne kåres på Kongsvinger sitt løp søndag 10. september.

OKS